Centrum Sprzedaży Produktów i Artykułów Regionalnych została założona w Lublinie w 2011 roku, by już po 2 latach stać się najważniejszym producentem i dostawcą rękodzieł z wikliny w Polsce. Zamówienia Centrum realizowane się nie tylko nad Wisłą, ale także w większości krajów Unii Europejskiej oraz u wszystkich wschodnich sąsiadów naszego państwa. Dość powiedzieć, że firma posiada nawet swój własny surowiec, który uprawiany jest w Jawidzu. Projektami wyrobów wikliniarskich zajmują się doświadczeni pracownicy firmy. Oni także, jako nieliczni w naszym kraju, zajmują się renowacją produktów wikliniarskich.

Właściciele firmy dbają o to, aby tradycja wikliniarska nadal żyła w Polsce i organizują warsztaty wikliniarskie dla zorganizowanych wycieczek oraz indywidualnych grup. To na tych zajęciach uczestnicy poznają historię plecionkarstwa i uczą się wykonywać koszyk od denka do uchwytu czy pałąka, nawet z przykrywką.

Jakby tego było mało, 4 lata temu Centrum Sprzedaży Produktów i Artykułów Regionalnych wzbogaciło swój asortyment o Ceramikę z Bolesławca i jako jedyna firma na wschodniej ścianie Polski prowadzi Sklep Firmowy Bolesławiec, posiadając w swojej ofercie naczynia w tradycyjnych dekoracjach stempelkowych oraz nowe kolekcje naczyń w unikalnych, ręcznie malowanych wzorach ornamentalnych, roślinnych, a także figuralnych.

Do grupy CSPAR należy także Hurtownia Wodzianka. Do jej portfela produktów doszły nowe napoje i wody mineralne, chemia: gospodarcza, profesjonalna, użytkowa, ręczniki, papiery toaletowe oraz artykuły biurowe. Takie rozwiązanie pozwala wykonywać najbardziej skomplikowane zlecenia przez jedną firmę i w jednym miejscu. Ogromnym plusem takiej strategii, która omija jakiekolwiek inne podmioty (w tym firmy detaliczne), jest także skrócenie czasu realizacji zamówienia i redukcja Państwa kosztów. Hurtowni Wodzianka zaufało już większość lokali z branży hotelowo – gastronomicznej w Województwie Lubelskim oraz wiele firm i jednostek samorządowych z całej Polski.

Na działania właścicieli Centrum składa się doświadczenie, wiedza oraz pasja, które pragną przekazywać. Najważniejsi dla nich są zawsze klienci ich sklepów oraz uczestnicy warsztatów - ich twórczo spędzony czas, integracja i radość z poznawania dziedzictwa kulturowego naszego regionu poprzez obcowanie z artykułami regionalnymi. Swoją pracę traktują jak misję, którą wypełniają z największym zaangażowaniem.